Thursday, December 21, 2006

Bana musade...


Dostlar, Nesli once Londra disina yola cikar Christmas icin. Sonra gelir gelmez ayaginin tozuyla Bruksel yollarina duser 28 Aralik'ta...

Yani demem o ki, uzun sure yokum burada, buyuk ihtimalle internete de baglanamayacagim :(

Off bir suru is var, valiz hazirlamaliyim. Yazmak istediklerim de var, birkac gun once gittigim film mesela Shortbus... Neyse artik donunce...

Dun ilk Christmas hediyemi aldim, cok cici paketli kucuk bir kek. Ve aksam Neclamla konustum uzun zaman sonra. Haber almak cok iyi geldi. Gecen sene, yilbasi yemegimi Necla'larda yemistim... (Sonra ben partiye gittim, Necla evde kocasini bekledi!!) Nasil guzeldi birlikte olmak... O da bloguna Christmas cilginliginin New York ayagini yazmis. Tam da tahmin ettigim gibi!! Hala bloguma link eklemeyi beceremiyorum ama siz www.neclavemehmet.blogspot.com dan Necla'nin kocasi Memo'nun cektigi harika NY fotograflarini gorebilirsiniz...

Sonra bir de bu sabah... Deniz'den gelen Istanbul adresli eposta harika bir hediyeydi benim icin. Agladim biraz, sonra guldum... Nasil ihtiyacim var konusmaya. Ve benim guzel arkadasim ne guzel seyler salik vermis bana...

Dedigim gibi, yeni yila Bruksel'de sevgilimle giriyorum. Eminim cok guzel gececek. Bir de 1 gunlugune Amsterdam'a gitmek icin sansimi zorlayacagim :) E 2 saatcik canim, arabayla... Schengen vizemin suresi dolmadan....... Lutfeeeeen! :) Fotograflar ben donunce, bu adreste!


HAPPY NEW YEAR !
Yilin bu donemlerinde hep senenin bilancosunu cikarmaya alisan ben, bu aliskanligimi birakmaya karar veriyorum. Bir yil daha zenginlesti iste hayatlarimiz. Nasilsa her sene yasanacak yeni birseyler var...

Geriye bakmadan, yarinlarla mutlu olacagimiz yepyeni bir yil dilegiyle!

Uzaktakiler... Elif, Necla, Mehmet, Serra... Bizim icin daha cok eglenmek, eglenerek ozlemlerimizi bastirmak zamanidir simdi, degil mi... ;)

9 comments:

Serra said...

canim iyi egLenceLerrrrrrr. umarim cok guseL gecer. fotografLarini ve kucuk cici hikayeLerini merakLa bekLiorum $imdiden.
Happy New Year!!

~Serra

Anonymous said...

iyi eglenceler nesli - yeni yilin kutlu olsun.. umarim yakinda gorusuruz.. gokhanin selami var.. sene gecti halen salsaci olamadik, sey olduk.. seni cok ozledim.. levent

nesli said...

heey firsatini buldum baglandim nete simdilik. sagol serracim, yeni yilda allah sana daha cok zihin acikligi versin :) (nutellaya devam!!)

ya levent, hic beklemiyordum mesajini... cok sevindim!!! himm.. simdi sen "sey" olduk demissin ya, ben biraz gec anladim, iddiamizi tamamen unutmustum :)) ee burdan desifre edelim mi ne oldunuz?!! yaa inanmiyorum, bir yil daha gecti, salsa derslerine baslayamadiniz hala!! e nasil kiz tavlayacaksiniz latin barlarda :)) ya ben de cok ozledim inan. senin londraya gelmen benim kibris'a gelmemden daha kolay gorunuyor. hadi bak bekliyorum!.. bu arada gokhan'a selam soyleme benden, de ki, oyle selam yollayacagina iki satir yazsin diyor nesli... :)

Burcu Dogantekin said...

uzaktakiler icin eglenmek nasıl bir hasret bastirma yöntemi ise,uzakta olmayan ama uzak hissedenler içinde eglenir gibi yapmak en iyi yöntemdir bayram günlerinde...bu bayramda sensiz geçti adın her bayram geçse bile...bu bayramda annenin meşhur tatlısını yerken seni andık,seni aradı gözlerimiz eve ilk girdiğimiz anda,resimlerde kesişti gözlerimiz sanki ordaymışsın gibi...herzaman dediğim ve düşündüğüm gibi mutlu oldugun yerdesin ki kalıyorsun orda bizlerden uzakta ve bizim tek istediğimiz senin mutlu olman senden uzakta olmaya katlanamasakta...iyi bayramlar kuzen :)

nesli said...

burcum... guzelim... brukselden az once dondum, tatli ve koca bir yorgunluk uzerimde. tam tumba yatak oncesi duygulandirdin beni... bu bayram hic bayram gibi olmadi bana hatta simdi fark ettim, bu son donemki kosturmaca yuzunden bayram uzerine cok dusunmemisim bile. inan cok iyi geldi mesajin. ozlemlerimi hatirlamak gozlerimi islatsa da orada sahip olduklarim, inanilmaz bir guc bu hayatta.

ben de niyeyse kalabaliklarda saklabanligi misyon edinirim, sanki herkesin eglenmesi gerekiyormus gibi. seni cok iyi anliyorum. ama birak, gulmek istemiyorsan gulmesin yuzun. -oyleymis gibi olmak- zorunlulugunu alma ustune, herkesi buna alistirma. yine de seni o kocaman, harika gulumsemen olmadan dusunemiyorum! seni cok seviyorum kuzen!

Unknown said...

canim hosgeldin...mutlu yillar, iyi bayramlar dilemeden edemedim...anlatacak cok seyin var...hadi basla tuslara dokunmaya...ben sabirsizlikla bekliyorum...

necla said...

Aksam bir mesaj yazdim ama girisle ilgili bir problem oldu ve silindi.o kadar kizdim ki, tekrar basina oturup yazmam icin gece yarisi oldu. Simdi saat 1.30 burada. Bruksel'de neler olup bitti merak ediyorum. Beni sorma yine yilbasinda mehmet gorev basindaydi, bende calisiyordum, cok buyuk bir misyon yuklememeye mi calissam artik yilbaslarina. Korkarim ki her yil saat 12.00 vurdugunda mehmet yanimda olmicak ya uzak bir yerde yada calisiyor olacak.
Dedigin gibi gecen sene yilin son saatlerine kadar birlikteydik sonra sen gittin ben evimde mehmet'i bekledim. Bu yilin boyle olacagini o zaman bilmiyorduk kim bilir bir sonraki yil neler olacak. Yeni yilda olacaklari da birlikte gorelim neslim, iyileri, kotuleri, hepsini...seni cok ozleyen kardesin necla

Serra said...

donmene sevindim, umarim cok gusel gecmi$tirr :)

~Serra

nesli said...

serracim
sagol, cok guzel gecti. detaylar yakinda burada!! :) ama fotograflara ihtiyacim var oncelikle...

elifim,
dun seninle msn'de karsilasmak cok iyi geldi. cok cok cok ozluyorum inan. e anlattim da azicik ama duuur daha bitmedi. bilirim avrupa'yi seversin sen!

kulkedisi neclam,
bilirim saat 12'yi vurmadan gitmek zorundadir mehmet. aslinda bu durumda mehmet kulkedisi, sen prens oluyorsun :)) ve her yeni yila boyle girdikce bir sonrakini de hazirlamis mi oluyorsunuz ne? amaan neyse ki batil inancimiz yok :) ben de bruksel'de bir mesaj cekemedim sana, telefonum problemliydi, hep aklimdaydin ama. evet yeni yilda olanlari birlikte gorecegiz hatta umarim 2 ay icinde birbirimizi gorecegiz! evet yeni yil, beni sana getirsin!.. paris'ten ve londra'dan hediyelerin hazir, bir de kendimi mi paketlesem? :)