Wednesday, May 09, 2007

25-28 Mayis

HAYIRLI BIR IS ICIN ISTANBUL'A GELIYORUZ !

Evet hayirli bir is cunku ablam nisanlaniyor. Ama Xavier'in gelisi cok surpriz oldu. Nihayet bir firsatini bulup Istanbul'u gorecek...

Bu durumda nisan aksami evde olsak da geri kalan her ani Sultanahmet, Taksim ve Ortakoy'de gecirmek zorundayiz!! Tabii arkadaslarla... :))

Isin komigi Xavier benden 1 gun once geliyor, kendi kendine tanisacak bizimkilerle :) Korkma, yemezler seni, bak ben senin ailenle tanistim onlar beni yemedi, diyince "I am not as sociable as you are." dedi :)

Ailemizin turizmden sorumlu bakani, hem de Xavier'le tanismis tek kisi olarak Burcu'ya buyuk gorev dusuyor. Benim ucagim yere degdigi saatlerde onlar sightseeing yapiyor olacak. ESRAAAA! Cuma gunu benle bulusup Taksim'de Xavier'le Burcu'yu sobelemeye ne dersin? ;) Aksamina da Cigdem katiliyor bize. Yupiiii !!!

Artik bir sekilde Elif, Alper, Murat, Selen (ki kendisi simdiden mizikcilik yapmaya basladi), Deniz ve Gokhan da gorulmek zorunda... Ya Evren... Lutfen dostlariiiiiim, sadece 2 gun olacak, bana biraz zaman ayirinnnnn ! Ve arada biraz Ingilizce pratik yapin, yapin ki Xavier yanimizda yabanci kalmasin. :))

Ne cok ozledim herkesi... Ya Necla? Yoklugu yine burnumu sizlatacak. Xavier'e anlattigim, sehre dair her anida Necla'nin kulaklari cinlayacak.

Dugunlerini, dogumlarini kacirdiklarimi gorme firsatim bile olmayacak...

Yine de geliyorum... Ablamin mutlu gununde, ailemle, sevdiklerimle, sevgilimle gececek guzel bir zamani iple cekiyorum.

He bir de nisan icin aldigim elbisenin bir yakasi var ki, evlere senlik. Sevgi Hanim'la papaz olmasak bari... (Xavier magazada ilk denedigimde aynen sunu soyledi: Pek Islamik degil bu elbise.)

Simdi... Kimler bekliyor beni? Who is in?? :))

5 comments:

Unknown said...

KISKANDIIIIIIMMMMMMMMMMMMM!!!!!

nesli said...

elif cadisi diyoruz sana elin amerika'sinda ne isin var!! avrupa'da olmak eve biraz daha yakin olmak demek. hos bu durumda -ev- kavramlarini da sorgulamamiz lazim saatlerce ya, neyse...

hadi sen de gel ablamin nisanina! yuzuk tepsisini de sana tutturalim sonra da darisi basina diyelim :)

Serra said...

Mutluluklar diLiorum abLana, hayirLi oLsuuun.. In$allah Ist.te cok guseL egLenirsiniz nesLicim :)

~Serra

necla said...

ben de kiskandiiim!! sen oyle herkesi gorcen, Istanbul'u gorcen, bensiz :( ya ne zor boyle uzaktan yazmak.

Ama insallah cok guzel bi haftasonu gecirirsiniz. Xavie'ye turk misavirperverligini gostermek lazim tabi. mutlaka cicek pasaji'na gidin, bi Nevizade yapin. cok eglenin. ablan'a da mutluluklar diledigimi ilet emi! sevgi hanima ben kendim iletmek isterim bi firsatini bulup ariycam isallah.

Anonymous said...

2 hafta sonrasini iple cekiyorum bildigin uzre...
gecsin gunler haftalar kavusalim artik... yoook, planlarim var geri donecegini saniyosan yaniliosun o ucak nesli icin kalkmayacak bi daha havi gitsin istedigi yere haa cok seviosa kizimizi kalsin tabii de bn yollamiyorum kardesim cekik gozlu catlak sesli mi...hıh :)
hayir ne yapsak da gitmesen artik allah in dingiltere sine yaaa:S
cipa