Friday, November 15, 2013

Annelik, pek ekonomik!

Evet, anneligin ilk aylari son derece ucuz. Theo yarin 4 bucuk aylik olacak. Ve ben bu aylar boyunca hic
- parfum
- makyaj malzemesi
- taki hatta kol saati
kullanmadim. Kuaforun yolunu unuttum. Yani unutmustum, ta ki bugune kadar!

Yine de bugun bile hissettim, yahu ne ekonomikmis. Kuafore gitme sebebim saclarimin uclarindan aldirmakti. Tabii fon cektirmeye gerek yok, nasilsa Theo saclarimi yolmasin diye surekli toplayacagim... Bir de cilginlik edip manikur yaptirdim (elbette oje yok, disleri deli gibi kasinan Theo'nun disetletine parmagimla jel surmem gerekebilir)! Ve bu kisacik kuafor ziyaretinde sanki butun gun spa keyfi yapmis, masajdan saunaya kosmus gibi hissettim kendimi! Daha ne olsun? Valla cok ucuza geldi...

- Manikur mu? Pisik kremimi kim surecek anne?!

No comments: