Wednesday, November 15, 2006

Avrupa'nin en sisman ulkesi: Ingiltere!


Birkac hafta once The Guardian'da okudugum, BBC'de de cokca tartisilan bu arastirma sonucuna gore Ingiltere, sismanlikta Ispanya ve Almanya'yi cok gerilerde birakmis durumda.

Her gun gazetelerde saglikli beslenme konusunda yazi dizileri, "junk food"la savas eylem planlari, televizyonda belgeseller, sosyal kampanyalar vs...

Peki ben desem ki; su an gecen kis aldigim ve en sevdigim kot pantolonlarimi giyemiyorum... Bir beden kadar buyukler bana!! Inanilmaz ama gercek, ben bu obezitenin ortasinda kilo vermis bir Turkum! -biliyorum Necla kiskanacak simdi ama ne yapalim... :)

Sisst, masallah diyin de balon gibi sismeyeyim sonra! ;)

2 comments:

necla said...

Aaa ama ask olsun Nesli neden kiskaniyim ki! Boyle zayif kalki sana kismet bulmamiz kolaylassin tatlim ya..:P

nesli said...

yaaa necla! cok kotusunnnnn :P