Monday, February 10, 2014

Ebeveyn diyalogları vol.3

Bu seferki diyalog Kayra’nın annesi Canan’la...

Theo, Kenan ve Kayra bizdeyken...


3 hafta önce falan Göktürk’e, Pascaline ve Kenan’ı ziyarete gidiyoruz. Otobüsteyiz, göğsümde, kanguruda uyuyan Theo uyanıyor ve bana dünyanın en güzel bakışını atıyor. Yanımda oturan Canan Theo’nun bana ne kadar romantik baktığına inanamıyor.

Pascaline’lere varınca minikler yerde oynuyor, Canan Kenan’la başlıyor...

-Kenan 3 yaşına geldiğinde spor salonuna gitmeye başlayacak, 5 yaşında ilk şampiyonluğunu kazanacak.
-Kayra ne yapacak? diyorum.
-Kayra şarkıcı olacak, diyor Canan. Ben atlıyorum:
-Belki de dansçı... (Öyle ya daha önce Kayra’nın gelecekteki Cirque de Soleil kariyerinden bahsediyorduk.) Peki ya Theo neci olacak, diye merakla soruyorum. Canan az biraz düşünüyor...
-Theo kesin şair olacak, otobüsteki o bakışından sonra eminim. Romantik bir şair olacak!




No comments: