Sunday, February 04, 2007

Anneler ve kizlari :)


- ... Ben de hizma takmak istiyorum iste...
- Ne? Nerene?
- Hizma bu, nereye takilir?
- Bak NesliHAN!.. (eger Sevgi Hanim bu son uc harfi eklemisse sinir katsayisi yukseliyor demektir :) ) Benim asla iznim yok buna!! Sonra yarin obur gun de -anne bak bu piercing'im, bu da dovmem- diye gelirsin karsima. Eger hizma falan takarsan gozume gorunme.
- Anne cidden cok hossun, yani ben Istanbul'a gelecegim de sen beni gormeyeceksin!! Ya kendimi 14 yasinda gibi hissediyorum, hatta ben 14 yasindayken bu kadar bagirmadin sen bana...
- Sen de o zaman yasina uygun davran, abuk sabuk seylerin pesinde olma. Bir suru sinir var burnunun etrafinda, tehlikeli olabilir.
- Amma yaptin anne. Anadolu kadininin yuzlerce yillik gelenegi bu...
- Anadolu kadini mi? Sen ne zaman tarlada calistin; tarlada cocuk dogurdun da gobegini tasla mi kestin, nehir kenarinda elinde camasir mi yikadin?..
- Anne ya harikasin, valla cok guluyorum su an... :)
- NesliHAN (yine ayni vurgu yapilmistir!), ben cok ciddiyim! 5 yil o camasirlarini tasidin Izmir'den de elinde bir cift corap yikamadin. Simdi bana kalkp da Anadolu kadinindan bahsetme!! Aa, yeter be! Artik hayatiniza bir yon verin. (BURADAKI COGUL EKIYLE ANLARIZ KI ABLAM DA MEVZU BAHISTIR VE IS HIZMADAN CIKMISTIR) Kac yasina geldiniz, ne yapacaksaniz yapin artik ama azicik akilli seylerle ugrasin!

...

Gecen pazartesi annemle bu telefon konusmasinin ardindan kafamda kirik kabugumla, kara civciv Calimero oluverdim. Kendi kendime 26 yasindayim, dedim... Cok guldum, bir guzel azar isittim. Ama Anadolu kadini mevzusu gercekten harikaydi :)

P.S. KUZENLERIM, SIMDILIK BIR SEY SOYLEMEK YOK ANNEME, ONA GORE... BENDEN DUYSUN ISTERIM. :)

8 comments:

necla said...

Eh iste Sevgi Hanim'in sabri da bir yere kadar tabi. Sen taaa Ingilterelerden ac telefonu hizma takdirdim de, sikiyosa Istanbul'da yaptirsaydin onu he bi de 14 yasinda isitilmeyen azarlar 26 yasinda isitilince bi garip olur tabi..puhahahah nesli Izmir, Anadolu kadini muhabbeti kopardi beni.

Anonymous said...

merak etme her zaman oldugu gibi:P yine gagam kapali olacak:)
cipa

Burcu Dogantekin said...

hem güldüm hemde yadırgadım.yengem ve böyle bir tepki :) sanırım hayatınızı gerçekten etkileyen olaylarda size fazla karıs(a)madıgı için böyle küçük olaylarda tepki vererek hala otorite bende demek istedi...annemde piercinge çok kızmıstı ama sonra dedelere ananelere karşı gençlik işte ne görse begenip yaptırıyo bizde begendik alıştık artık diyerek savunmuştu beni.sanırım genlerden geliyo bu :)

Unknown said...

hahaha nesli..cok guldum:)

Serra said...

eheueh :) cok komik oLmu$! :D
onCe yaptirip sonna soLemek de iyi taktik. Ablam bungee jumping yaptiktan Sonna annemden izin aLmi$ti yapabiLir miyim die. Annem hayir dedi, abLam yaptim biLe dedi. 2 laf i$itti ve gecti. hehe ;p bu arada ben piercing iStiodum bi ara. annemden izin biLe koparmi$tim, hem de ka$ icin, du$un!! eheueh :) sonna babama soLeince bana attigi bi baki$ var kii, annatamam. O gun bugundur kaLmadi heves. ;p
cok $irin oLmu$ bu arada, hayirLi oLsuun! :)

~Serra

nesli said...

BURCUCUM o dedigin karisilamayan olaylar var ya, kesinlikle bu yuzdendir sevgi hanimin tepkisi! onun icin bir pipo, asla yalnizca bir pipo degildir!! (ELIF boyle miydi dogrusu :P )

SERRA, ablanin hikayesi bana 2 yil onceki yamac parasutu macerami hatirlatti.. ben bir basima almisim sirt cantami tatile gitmisim bir sey dememis annem de acip telefonu "anne ben 1700 metreden atladim, kus gibi uctum, harikaydi!!" diyince "NesliHAN, ben sana izin vermedim!!" cevabini vermisti... oooof of :)

Serra said...

ehehehe :) cok komikmi$ senin hikaye de. anneLer hep boLe yaf. ;p

~Serra

Anonymous said...

of nesli offf... anneme nasil soyleyecegiz simdi, o seni vazgecirdigini dusunuyordu! Dogrusu telefon konusmaniza nasil dahil oldugum konusunda hic sasirmadim...Hikayenin devamindan kesin benim payima da birseyler duser...Ne diyelim, yakismis :)