Thursday, January 25, 2007

Sanirim 2006'nin en iyi filmi...


3 aydir bekledigim Babel, nihayet vizyonda. Inarritu uclemesinin en begendigim filmi oldu bu. (Amores Peros - 21 Grams - Babel)

Carpici, belki tokat gibi. Bu yuzden eglence arayanlara tavsiye etmiyorum. Gercekler var bu filmde. Bogazimda dugum dugum kalan duygular. Dun gece filmden ciktigimdan beri, uyudum, uyandim, hala etkisindeyim. Biliyorum ki birkac gun daha surecek bu, sinemayi iste bu yuzden seviyorum. Siradan hayatlarimizi oyalayacak bir sure. Ama dusunduklerim var filmle birlikte, bunlar cok degerli.

Xavier de benimle ayni seyleri hissetmis ve ikimiz de Amerika seyahati hakkinda dusunmusuz filmi izlerken. Ama cok sevdigim dostlar var bu seyhatte, onlar icin hala istiyorum!! Amerika'da yasamak istmezdim sanirim...

4 comments:

Unknown said...

canim ben de ne zamandir izlemek istiyorum olmadi bir turlu...bu haftasonu alacagim dvdsini izleyecegim ama...seninle filmler uzerine konusmak ayri zevk, bol bol yorum yapariz ustune artik:)...

nesli said...

elifim,

ben de filmi izleyen birileriyle uzerine konusmak icin can atiyorum. aslinda amerikada yasayan biri olarak senin yorumunu daha bir merak ediyorum. bu arada sana gelecek uzuuun bir mail var, simdi ona konsantre olmaliyim. :)

Unknown said...

sabirsizlikla bekliyorum tatlim...

Serra said...

ben o kadar super diiL die duymu$tum biLio musun.. tuh, $imdi gitmek Lazim.. Listeye bi fiLm daha ekLendi desene :)

~Serra