Wednesday, January 03, 2007

Hos bulduk!



Yeniden yagmurlu, soguk, gercek bir Londra kisindayim, kahvem hazir, yilbasi ve bayram kutlama maillerini cevapladim. Iste burdayim!

Stevenage isimli kasabada, yogun ve cok guzel bir Christmas'in ardindan Bruksel... Yeni bir sehir, bir baskent daha, tursitcilik oyunu :), harika bir yeni yil partisi... Anlatacak cok sey var, henuz fotograflar elime gecmedi. Onlari yukleyip guzel bir sehir turu yapmak lazim okuyuculara.

He yedigin ictigin senin olsun, gezip gordugunu anlat derseniz isimiz zor... Zira Bruksel demek, cikolata, bira ve chips demek :) Ve benim icin sevgilimin sehri, onun arkadaslari ve mutlu hayati demekti. Mutlulugun oldugu her an, huzun de kol gezdi yanimda. Ama bunlari bir kenara birakmak lazim...

(Bir de Xavier'in sebek modu vardi yilbasi partisinde, ki fotograflarda goreceksiniz :) Kendimi sansli hissettim, dans eden tek erkek oydu, bense cok eglendim...)

Aslinda simarigim da azicik. Bayram ve yeni yil mesajlari gordum donunce, blogumda, mail adreslerimde. Unutulmama hissi, uzaktakiler icin efervesan tablet gibi!

Umarim herkes harika vakit gecirmistir bu 2 hafta boyunca.

Dun gece yazdigim tek cumlelik mesaja takilmasin kimse. Hatirlamak icin yazdim; alaboralardan sonra kavustugumuz dinginliklerin degerini anladim bir kez daha. Sahip oldugum gucu hatirlamak icin bunlara ihtiyacim yok oysa...

Cok enerjik, bol kahkahali, deli deli gunler diliyorum size :)

3 comments:

Serra said...

heyecanLa bekLiorum fotografLarini canim.

~Serra

necla said...

Ayii seker, mailini okudum. Sen o kadar cikolata yiyince, simdiden sonra hersey seninle cikolata tadinda mi olur acaba!
Seker nesli...himm tadindan doyulmaz :)))
Ya yilbasinin guzel gecmesine cok sevindim. Ben seni arayamadim zira benim calismakla dolu bir haftasonum oldu. Telefonda yasak oldugu icin elime bile alamadim. Gonuller birbirlerini cagirdi biliyorum. Ahh Mehmet'i kulkedisine benzetmis olman harika! Kendisine geline okutucam, bayilcak. Yeni yil bana seni getirsin evet bunu istiyorum. Mart'i iple cekiyorum. Simdiden ne yapariz planlari kafamda ucusuyor. Fotograflarini da bekliyorum heyecanla...

nesli said...

neclam sekerim, bilmiyor musun burda ismimi her soran "aa, like nestle chocolate!" diyor :)) ama bir de turkish delight yanim var hani :)

marta dair daha umutluyum simdi. bekle montreal ve ardindan new york!! ben geliyoruuuuuum!