Sunday, October 15, 2006

new text message recieved

Gecen hafta is teklifi aldim Istanbul'dan. Simdilik kabul edemesem de Neset'ten haber almak guzeldi. Ondan onceki gunlerde Elif'in yeni isine baslama haberi geldi. Ve Cigdem... Ozlemisti beni, bir varmis bir yokmus, uzak ulkelerden birinde Yesliyan adinda bir kiz varmis...diye geldi mesaji. Nasil oluyor da beni en mutlu edecek ya da en cok ihtiyac duydugum anlarda geliyor bu mesajlar?..
Harikasiniz dostlar, cok da uzak olmadigimizi hatirlatiyorsunuz ve buna gercekten ihtiyacim var!

LADIES NIGHT OUT

Keske dun geceden fotograf olsaydi da koyabilseydim. Uc Turkish Delight, Londra'yi salladik :) Uzun zamandir dans etmemistim, iyi geldi ama bir yandan da yaslandigimi anladim. Artik her yerim tutuluyor ertesi sabah. Dans ederken mi? Yok caniiiim, hala enerjim cok iyi. Yeter ki kulupten disari cikmaya goreyim! Ustumdeki gozlere ragmen sadece kendi kendime dans etmek ve sahnedeymisim gibi hissetmek hosuma gidiyor! Ilke, Sibel... bu ucluyu koruyalim !! ;)

2 comments:

necla said...

OOOO ama bu haksizlik yaaa.
Biz buradan bunlari bi sevkle okurken zannediyor musun ki canimiz cekmiyor. Bu Ladies Night demisken sana bi Ladies Night daha hatirlatiyorum 14 Subat 2005 Sevgililer Gunu. Biz o aksam bes kisiydik galiba. Sen, ben, ciydem, nurcan ve kevser...ben ne cok eglendigimi hatirliyorum. Gruptaki herkesin durumu biraz karisikti. Mesela benim bi sevgilim vardi ama uc bes gun Istanbul'da takilip sonra surekli bi yerlere gittigi icin varligi ile yoklugu birdi. (Hakkini yemeyeyim simdi hatirladim askerdeydi) Eh ama ne olursa olsun bana tak etti, en sonunda ben onu kacirdim bi yerlere ehe :))

Anonymous said...

öyle ya da böyle benim olacaksın Nesli! Biz sana o kadar emeği boşa vermedik;)

Neşet